Dec27

Plastificiranje

Plastificiranje je namenjeno predvsem zaščiti embalaže in drugih tiskovin pred različnimi zunanjimi vplivi, kot so prah, vlaga, voda, odrgnine, poškodbe, umazanija in tudi pred bledenjem barv. Plastificiranje je primerno za vse vrste tiskovin, še posebej za embalažo, ki je najbolj izpostavljena vplivom iz okolja, saj se jo pakira, prevaža in zlaga na police.

Embalaža prodaja izdelek, zato bo kupec na polici najprej opazil lično, lepo embalažo, ki mu bo padla v oči, nato pa jo bo prijel v roke in si jo ogledoval z vseh strani. Tudi v takem primeru plastificiranje nudi zaščito embalaži pred tem, da se umaže, odrgne ali lažje obriše v primeru, da bi na njej ostali sledovi prijemanja in prstni odtisi. Nenazadnje je lahko na prodajnih policah embalaža izpostavljena različnim vplivom, kot so sončna svetloba, nihanje temperature in vlage. Plastificiranje prepreči dostop prahu in vlagi do nosilnega materiala.

 

Plastificiranje omogoča embalaži trpežnost

Plastificiranje je tehnika, ki se uporablja v tisku na splošno. Poznamo enostavne, majhne hišne ali pisarniške plastifikatorje, s katerimi lahko zaščitimo, torej plastificiramo ali laminiramo fotografije, dokumente in druge pomembne tiskane izdelke, ki jih največkrat natisnemo na pisarniški digitalni tiskalnik. Takšne izdelke natisnemo lahko na običajne ali specializirane papirje, namenjene posebnim tiskom, kot so fotografije. Lahko so mat ali sijajni, kar pomeni, da so premazani s posebno plastjo, ki ne vpija toliko barve ter se sveti. Plastificiranje s hišnimi plastifikatorji praviloma poteka s pomočjo plastičnih folij ali žepkov, ki so lahko dimenzije vizitke, za fotografije, A4 ali največ do A3 formata.

V podjetju Jamnik se s plastificiranjem ukvarjamo profesionalno. S hladnim načinom nanosa PE folije jo nanesemo na celotno površino pole. Poznamo več vrst folij, ki dajejo izdelku poseben izgled in sicer lahko uporabimo sijane folije, mat folije, srebrno folijo ali »soft touch« folijeter folije raznih barv.

Drugi način je folio tisk s toplotnim postopkom. To pomeni, da folijo s toplotnim postopkom spojimo z nosilnim materialom za embalažo.  Z vročo ploščo, s pomočjo klišeja, se folija nanaša na polo na tistih delih embalaže, kjer oblikovanje to zahteva. Obstaja več vrst folij: zlata, srebrna, bronasta in raznih barv.

plastificiranje 

V primerjavi s pisarniškim plastificiranjem je profesionalno plastificiranje prilagojeno izdelku. Izdelek je embalaža, ki je lahko izdelana iz različnih materialov, plastificiranje pa je prvenstveno namenjeno zaščiti in ojačanju embalaže, da postane še bolj trpežna in odporna na zunanje vplive. Uporabimo lahko mat folije, sijajne folije, barvne in posebne folije. Običajno oblikovalci predlagajo rešitve glede na trg in ciljno publiko ter nato izvedejo prototip, ki ga potrdi naročnik še pred izvedbo celotnega naročila. Končni sodnik pa je seveda kupec.

plastificirana embalaža

Kupec, ko išče najprimernejši izdelek na polici, bodisi v fizični trgovini ali na spletni strani, se bo najprej odločal glede na čustva. V prodaji je znano, da čustva prodajajo. Bolj, kot je kupec navdušen, hitreje bo kupil izdelek. Torej je potrebno najprej zadovoljiti kupčeve oči in tudi tip, ko prime embalažo v roke. Čisto drugače bo kupec gledal na izdelek v lepil lični embalaži, ki je prijetna na otip, kot na tisto, ki izgleda ceneno in je na otip papirnata ter krhka. Plastificiranje tudi s tega gledišča omogoča, da embalaža izgleda bolj lično, dragoceno, saj poudarja barve, jih naredi bolj žive. S plastificiranjem lahko omogočimo tudi posebne vizualne učinke, ki jih  zgolj z običajnim tiskom ne moremo izvesti. To lahko storimo s posebnimi folijami.

 embalaža izboljša prodajo

Embalaža prodaja kupcu dlje časa

Predstavljajmo si, da je kupec pred polico ali računalniški zaslonom in primerja konkurenčne izdelke. Najprej bo opazil tiste, ki izstopajo po embalaži. Te bo takoj prijel v roke in jim zaupal. Nato se bo vklopil še razum in primerjal bo cene. Marketinške raziskave kažejo, da se kupci skoraj v 90 % raje odločijo za izdelek, ki je v privlačnejši embalaži, kot za cenejši izdelek. Še največkrat pa se presenetljivo odločijo za ličen izdelek tudi, če je visoka cena. Raziskave sporočajo, da je kupčeva psihologija takšna, da ceni lepoto ter nekaj, kar mu predstavlja višjo vrednost in raje da denar za nekaj, kar zanj predstavlja večjo vrednost.

Kupec bo potem izdelek imel doma ali v pisarni. Od narave izdelka je odvisno, ali ga bo imel v embalaži ali brez. Če je narava izdelka takšna, da ga ima v embalaži, potem je še kako pomembno, koliko časa bo ta embalaža lepa, odporna na vlago, prah, drgnjenje, praske in prstne odtise. Prav plastificiranje omogoča, da embalaža ohrani vse bistvene lastnosti do koša za smeti in se kupec ponovno odloči za enak izdelek, ko je kupljeni porabljen.

Zelo znano je, morda ste to storili tudi sami, da če uporabljate nek izdelek brez embalaže in je embalaža zelo lepa, zanimiva, posebna, da ste embalažo ali shranili ali postavili na polico kot okras. S tem kupec sporoča krogu svojih bližnjim naj kupijo prav ta izdelek. Plastificiranje ima s tem še širši in dolgoročnejši učinek.

 

Trajnostni vidik

V podjetju Jamnik d.o.o. se zavedajo pomembnosti trajnostnega razvoja podjetja na okolje, zato optimizirajo svoje poslovne procese tako, da že od začetka poslovanja vodstvo podpira vitko poslovanje, ki je del trajnostne strategije. Izbirajo takšne materiale in tudi zunanje partnerje, dobavitelje ter izvajalce, ki delajo samo z okolju prijaznimi materiali, kateri ne vplivajo škodljivo tako na delo zaposlenih, kot tudi na širše okolje, kot so uporabniki in drugi deležniki.

V podjetju Jamnik d.o.o. se tudi zavedajo, da je nujen ukrep, ki podpira globalno trajnostno strategijo, saj uporabljajo procese krožnega gospodarstva, v katerem se reciklira in tudi povrne uporaba delovnih sredstev v bioloških in tudi industrijskih zaprtih cikličnih zankah.

16. December 2020

Izdelava škatel po meri za vse priložnosti in darila

Izdelava škatle po meri v našem podjetju je opravljena hitro in kvalitetno. Poskrbeli bomo, da bo vaša nova embalaža pritegnila vaše kupce.
Preberi več

9. December 2020

Valovit karton je vsestransko uporaben

Valovit karton je vsestransko uporaben in se najpogosteje uporablja za izdelovanje raznovrstne embalaže za najrazličnejše izdelke.
Preberi več

30. November 2020

Lepljenje

Lepljenje je tehnika spajanja dveh površin s posrednikom lepilom tako, da se ne ločita več. To je osnovni namen lepljenja. Lepljenje opravimo na visokem nivoju.
Preberi več

8. October 2020

Kartonska embalaža po meri za različne namene

Kartonska embalaža je pomemben del podobe vsakega produkta. Embalaža mora biti privlačna na pogled, še vedno pa mora nuditi odlično zaščito produktom.
Preberi več

5. October 2020

Kaširana embalaža – dovršen videz in vrhunska kakovost v enem izdelku

Kaširanje je postopek izdelave embalaže, ki se danes zaradi svoje kakovosti pogosto uporablja. Kaširana embalaža vrhunske kakovosti za boljšo prodajo izdelkov.
Preberi več

1. October 2020

Kartonaža visoke kakovosti v podjetju Jamnik

Naša kartonaža se ponaša z visoko kakovostjo, naši izdelki pa so izdelani na trajnosten in okolju prijazen način. Kakovostna kartonaža lahko pozitivno vpliva na prodajo.
Preberi več

15. July 2020

Bonitetna odličnost

Ponosno oznanjamo, da smo si prislužili najvišje bonitetno priznanje - AAA platinasto bonitetno odličnost.
Preberi več

17. June 2020

Nov kodeks poslovne etike

Zadovoljne stranke, zaupanje in dolgoročno trdno partnerstvo, so ključni temelji našega poslovanja. To poslanstvo živimo tudi v praksi.
Preberi več

1. April 2020

Naložba v prihodnost

Naložbo sofinancirata Republika Slovenija in Evropska unija
Preberi več

14. November 2019

Cetifikat 22000:2005

V podjetju Jamnik odgovorno pristopamo k proizvodnji embalaže za prehrano in tako doprinašamo svoj del v verigi zagotavljanja varnih živil. Zavedamo se, da imajo ozaveščeni potrošniki velike zah…
Preberi več

19. November 2018

Potiskana embalaža, lepa in uporabna škatla je nekaj, kar res znamo.

Začetki družinskega podjetja Jamnik segajo v leto 1988. Izseku valovitega kartona se leto kasneje pridruži program kaširane embalaže, 1991 leta uvedemo še proizvodnjo zloženk iz polnega kartona…
Preberi več

18. November 2018

Nov 7-barvni KBA offset tiskarski stroj za tisk na karton

Krepitev naše konkurenčnosti na trgu, zagotavljanje konstantne kvalitete odtisa in hiter odziv za naše stranke - vse to smo pridobili z zagonom novega 7-barvnega KBA tiskarskega stroja z dvema lak …
Preberi več

17. September 2018

Nova investicija - stroj za foliotisk in izsek Yoco

Povečanje dodane vrednosti embalaže je trend pri pozicioniranju artikla na trgovske police. Foliotisk kot oblika dodelave potiskane embalaže je v porastu.
Preberi več

16. September 2018

Prihaja ISO 22000

V podjetju Jamnik d.o.o. smo v avgustu 2018 pričeli s pridobivanjem novega certifikata ISO 22000, ki skrbi za varnost živil.
Preberi več

15. September 2018

Kartonska embalaža po meri naročnika

Velik del naših škatel je narejen in skonstruiran posebej po željah in zahtevah naših naročnikov. Proces konstruiranja se začne, ko nam stranka opiše vse zahteve in ...
Preberi več

Ta spletna stran uporablja piškotke zaradi boljše uporabniške izkušnje.

Strinjam se